رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: 480 نفر مداح برای برگزاری ویژه برنامه های دهه محرم در شهرستان آمادگی کامل دارند.

حجت الاسلام علی سپهوند،رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک در حاشیه گردهمایی مداحان و هیات های مذهبی اندیمشک افزود:در همین راستا 480 نفر مداح برای برگزاری ویژه برنامه های دهه محرم در شهرستان آمادگی کامل دارند.

وی اظهار کرد: برگزاری هرچه بهتر عزاداری ها و برپایی مجالس حسینی در هر منطقه موجب پویایی مکتب سرخ سید الشهدا (ع) و زنده نگاه داشتن پیام قیام امام حسین (ع) می شود.

سپهوند بیان کرد:مداحان و صاحبان مجالس حسینی (ع) باید با مطالعه دقیق تاریخ در مجالس حضور یابند و این ایام را فرصتی برای ارتقای سطح آگاهی معنوی و دینی مردم بدانند.

وی افزود:نشست روحانیان ، مداحان و مسوولان هیات های مذهبی در اندیمشک برگزار و برای اعزام روحانیان به هیات های مذهبی برنامه ریزی شده است.

فریدون حسنوند،نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تاکید بر افزایش کیفیت برنامه های سوگواری محرم گفت:عمق بخشیدن به برنامه های عزاداری مهم است و عزت و آبروی این شهرستان در برگزاری باشکوه برنامه های مذهبی می باشد.

وی تاکید کرد:برنامه ریزی لازم برای تسهیل در تردد هیات های مذهبی در ایام محرم اندیشیده شده و برنامه ریزی لازم در این رابطه صورت گرفته است.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.