مهدی قربانی به عنوان سرپرست کانون استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون فرهنگی کانون کشور در آیین معارفه مهدی قربانی بعنوان سرپرست جدید اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:زیبایی های فطرت در کودکان به خوبی جلوه گر می شود و مربیان و همکاران در کانون با زیباترین پدیده الهی در بهترین مقطع سنی همراه هستند.

رضا قمرزاده با تاکید بر رویکرد همیشگی مدیرعامل مبنی بر حمایت از مربیان و مراکز فرهنگی هنری گفت:مدیرعامل کانون همواره با تاکید بر ارتقای سطح حقوق و رفاه کار کنان کانون،به افزایش سطح دانش مربیان و حمایت از مراکز و کتابخانه های کانون در کشور توصیه می کند ،که البته همه این موضوعات به خاطر کودکان و نوجوانان است که در مراکز کانون و ویژه برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی آن شرکت می کنند.

مدیر کل سابق کانون استان اصفهان گفت: از سال 1389 تا 1395 درآمد کانون استان بیش از ده برابر شده و بودجه تملک دارایی های سرمایه ای کانون اصفهان در سال 95 نسبت به سال گذشته 105 درصد رشد داشته است.

عسگری فر افزود : در همین سال،هفتصد و پنجاه میلیون تومان موافقتنامه سال 94 به یک میلیارد و پانصدهزار تومان افزایش یافت .

وی افزود:ساخت مجتمع فرهنگی هنری کانون از دیگر برنامه هایی است که تفاهم نامه آن با شهرداری اصفهان انجام شده و با تخصیص اعتبارات لازم کاردر این آیین از خدمات سید حامد عسگری فر مدیر کل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، قدردانی شد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار