دبیر فدراسیون بوکس گفت:هدف مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بوکس ایران توجه ویژه به جوانان است.

دانشمند: مسئولان فدراسیون بوکس نگاه ویژه ای به بوکسورهای جوان دارندعلی دانشمند در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان نیز با حضور 6 تیم خارجی و هشت تیم داخلی در سالن ولیعصر آبادان در حال برگزاری است.

تیم های خارجی شرکت کننده در این مسابقات شامل سوریه، قزاقستان، داغستان ،افغانستان، پاکستان،عراق و تیم های داخلی از خوزستان، آبادان، مرکزی، تهران، توابع تهران و فارس حضور دارند.

وی ا فزود : مسابقات قهرمانی جوانان کشور 29 مهرماه به میزبانی گرگان برگزار می شود ،کادر فنی تیم ملی بوکس ایران نگاه ویژه ای به بوکسورهای جوان کشور دارد و برای حضور آنان در اردوی تیم ملی برنامه ریزی های خوب و جامعی دارد.

همچنین مقرر شده رقابت های قهرمانی بزرگسالان نیز در آذر ماه انجام شود که در کنار این رقابت ها دو دوره کلاس های ارتقا داوری به تک ستاره شدن با حضور مدرسان جهانی برگزار شود.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه گفت :طرح پشتوانه سازی تیم ملی بوکسبه صورت مسابقاتی در اوزان ۴۹ ، ۵۲ ، ۵۶، ۶۰ ، ۶۴ و ۶۹ کیلوگرم در رده های سنی ۱۹ تا ۲۱ سال اجرا می شود.
قرار است، این استعدادیابی مسابقات پس ازایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سالن بوکس مجموعه ورزشی شیرودی برگزار شود.
تنها متولدین سالهای ۱۳۷۴، ۱۳۷۵ و ۱۳۷۶ از تمام استانهای کشور مجاز به حضور در این رقابت ها می باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار