گعضو جبهه ایستادگی گفت: تغییر عنوان چاره‌ کار اصولگرایان نیست و آنان باید روش‌های و تاکتیک‌های خود را اصلاح کنند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه‌ سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون احتمال تغییر عنوان اصولگرایی با هدف پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: چنین تصمیمی در هیچ یک از جلسات اصولگرایان اتخاذ نشده بلکه از اظهارات و مصاحبه‌های برخی شخصیت‌های اصولگرا دریافت شده است.

عضو جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه تغییر عنوان چاره‌ کار اصولگرایان نیست و آنان باید روش‌ها و تاکتیک‌های خود را اصلاح کنند، گفت: در وهله اول اصولگرایان باید به تعیین شاخص‌ها توجه کنند و سپس بر اساس آن اصول و شاخص‌ها به مصداق‌های لازم برای رسیدن به هدف برسند.

وی ادامه داد: مادامی که روش‌ها اصلاح نشود و از خود محوری‌های کاسته نشود، اهمیتی ندارد که اصولگرایان با چه تابلویی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 حضور پیدا کنند.

رئوفیان با تأکید بر اینکه تصمیمات لازم برای انتخابات باید در یک بستر وسیع و با حضور همه فعالان احزاب اصولگرا اتخاذ شود، خاطر نشان کرد: آزمودن چیزی که در گذشته آزموده شده قطعاً نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت و اصولگرایان باید توجه ویژه‌ای به تغییر روش‌‌های انتخاباتی‌شان داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار