نماینده طرقبه و چناران نسبت به اقدام هیئت رئیسه از ارسال طرح یک فوریتی حقوق‌های نجومی به کمیسیون اصل نود اعتراض کرد.

چرا طرح یک فوریتی حقوق‌های نجومی به کمیسیون نود فرستاد شده؟/ این اقدام هیئت رئیسه جای تعجب داردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دهقان نماینده طرقبه طی تذکری در صحن علنی امروز یکشنبه چهارم مهر ماه خطاب به پزشکیان که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را بر عهده گرفته است، گفت: طرح یک فوریتی حقوق‌های نجومی در مجلس مطرح و تصویب شد و سپس به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

وی ادامه داد: در کمیسیون اجتماعی این طرح در کمیته‌ای به ریاست بادامچی مورد بررسی قرار می‌گرفت اما بعد از آن متوجه شدم که بنا بر دستور هیات رئیسه به کمیسیون اصل نود ارسال شده است.

نماینده طرقبه و چناران ضمن اعتراض به این اقدام هیئت رئیسه بیان داشت: کمیسیون اصل نود بر اساس قانون تنها وظیفه رسیدگی به شکایت از طرز کار قوا را دارد و طی سال‌ها هیچگاه این کمیسیون طرح یا لایحه‌ای را بررسی نکرده است.

وی تاکید کرد: از هیئت رئیسه به ویژه رئیس مجلس تعجب می‌کنم که چرا این اقدام را انجام داده‌اند و چرا نصح قانون اساسی با آیین‌نامه را رعایت نمی‌کند.

پزشکیان در پاسخ به تذکر دهقان گفت:‌حق با شماست البته به دلیل آنکه بر روی این طرح در کمیسیون اجتماعی کار شده بود به کمیسیون اصل نود فرستاده شد، اما این موضوع رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، فوریتی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار