مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : خاطرات ارزشمند شهدا و آزادگان را به صورت کتاب، فیلم، دست نوشته بازگویی خاطرات به نسل بعد منتقل می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سعید الفتی، مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز و در جریان سفر خود به کرمان از موزه دفاع مقدّس این استان دیدار و با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیروز با سفر به شهرستان زرند و حضور در منزل عیسی ساربانی، از رزمنده و ایثار گر زرندی دوران دفاع مقدّسو کارمند مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تقدیر کرد .

سعید الفتی در این دیدار، در سخنانی با بیان این که دفاع مقدّس دستاوردهای زیادی برای کشور داشت و موجب ایجاد روح ایثار، همدلی، تبعیّت از ولی فقیه در جامعه وتربیت شخصیّت های ارزشمند و شاخصی در کشور شد، گفت: دفاع مقدّس دارای مفاهیم غنی و با محتوایی است که گنیجیه‌های دینی و با ارزشی محسوب می شوند که گذشت زمان آن ها را به فراموشی نخواهد سپرد؛ بلکه، در عصر کنونی نیز می تواند راهگشای مشکلات جامعه چون تحریم‌ باشد.

محمّد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز ضمن تقدیر از این ایثارگر دوران دفاع مقدس و خانواده وی تصریح کرد: تقدیر و تجلیل از شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدّس و خانواده این بزرگواران، تجلیل از حماسه، مردانگی و عزّتی است که از سوی رزمندگان و مردان و زنان ما در جبهه هامتبلوّر شد.

الفتی در ادامه سفر به کرمان، با همراهی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان راهی رفسنجان شد و از آزاده سرافراز محمّدی زاده ،کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان تقدیر کرد.

وی در این دیدار در سخنانی با اشاره به اهمّیّت و لزوم انتقال خاطرات و فرهنگ شفاهی دفاع مقدّس، گفت: انبوهی از خاطرات ارزشمند شهدا و آزادگان را در اختیار داریم که می توانیم به صورت کتاب، فیلم، دست نوشته بازگویی خاطرات به دیگران منتقل کنیم تا این فرهنگ ماندگار شود.

سعید الفتی، مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور برگزاری جلسه نشست صمیمی با ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانو دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران به این استان سفرکرده است.

سفر مشاور وزیر به کرمان تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار