شیراز؛

کشف 420 كيلوگرم ترياك در فارس

420 كيلوگرم ترياك در دو عمليات جداگانه در شهرستان های نی ريز و شيراز کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولايی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر و سوداگران مرگ، در جاده سیرجان به سمت شهرستان نی ريز اقدام به كنترل خودروهای عبوری کردند.
وی ادامه داد: در اين راستا ماموران به يك دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند كه راننده خودرو با ديدن ماموران وارد جاده فرعی شده و قصد فرار داشت.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار كرد: پس از مسافتی تعقیب و گريز  خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.
سرهنگ تولايی با اشاره به معرفی راننده خورو به مراجع قضایی، بيان كرد: در بازرسی از اين خودرو ۳۶۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی در ادامه از كشف 60 كيلوگرم ترياك از يك دستگاه کامیون بنز خاور در اطراف شهرستان شيراز خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل يك محموله موادمخدر توسط يك دستگاه کامیون بنز خاور مطلع و در مسير تردد اين خودرو مستقر شدند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: توسط ماموران خودرو حامل موادمخدر در خروجی شیراز به سمت اصفهان متوقف و در بازرسی از آن ۶۰ کیلوگرم تریاک كشف و در اين رابطه دو قاچاقچی موادمخدر را دستگير و به مقام قضایی معرفی كردند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار