دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از دفاتر زیر مجموعه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی در استانداری همدان تشکیل شد.

ایجاد دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در استانداری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ آقای قیاسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان ، سیاست گذاری و برنامه ریزی برای شناسایی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و جذب سرمایه گذاران خارجی را از مهم ترین ماموریت های این اداره کل تازه تاسیس بیان و تصریح کرد : تحقق اقتصاد مقاومتی ماموریتی برای سران سه قوه و همه نهادها، ارگانها و مردم کشور است .

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری همدان هم با اشاره به اینکه سالانه 22 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود ، گفت : هز 10 هزار دلار کالای قاچاق یک فرصت شغلی را از بین می برد.
 
آقای موسوی افزود : در صورتیکه جلوی ورود کالاهای قاچاق به کشور گرفته شود ، 2 میلیون و 200 شغل در کشور ایجاد می شود .

آقای محمودی ، مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان همدان هم گفت: در سه سال گذشته مجموع سرمایه گذاری های خارجی تصویب شده در استان هزار و 125 میلیون دلار است و به بیش از 3 هزار 347 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی هم مجوز داده شده است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.