تلاش برای رفاه کارکنان و حل مسائل و مشکلات آنان از جمله رویکردهای جدی است که در مجموعه مدیریتی بهزیستی استان پیگیری می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیرعلی قلیزاده در جریان سفر به شهرستان تکاب در جمع کارکنان بهزیستی این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: جانفشانی های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس زمینه ساز امنیت پایدار امروز است.

وی افزود: امروز هم به لطف راهبریهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا و نیروهای جان برکف، ایران اسلامی در صلابت و امنیتی مثال زدنی قرار دارد.

قلیزاده در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به جامعه هدف رویکردی خدشه ناپذیر است افزود: نفس تشکیل نهاد مقدس بهزیستی خدمت بی منت توام با تکریم به مردمانی مستضعف و محروم است.

معاون پشتیبانی و منایع انسانی بهزیستی استان گفت: امروز فعالیتهای تخصصی بهزیستی بویژه در حوزه پیشگیری موجب شده تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی و معلولیتها باشیم.

در ادامه این جلسه نیز رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان تکاب به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که معاون پشتیبانی بهزیستی استان در خصوص پیگیری این مشکلات قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نیرو ، انسانی ، بهزیستی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.