به مناسبت هفته دفاع مقدس در همایش تجلیل از خانواده های شهدای روحانی از حدود 10 خانواده شهید و جانباز روحانی در هرمزگان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، حجت الاسلام محمد برزگرپور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام سجاد(ع) گفت: شهدا راه ولایت را دنبال کردند و ما وظیفه داریم از ارزش ها و آرمان های آن ها به ویژه شهدای روحانی پیروی و محافظت کنیم.
وی افزود: هرمزگان 31 شهید و 22 جانباز روحانی دارد.
حجت الاسلام محمد برزگرپور هدف از برگزاری این همایش را استفاده از پیشنهاد و راهکارهای خانواده شهدا و کسب انرژی برای خدمت و دفاع از انقلاب اسلامی عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز گفت: شهدا مایه عزت، افتخار و شوکت انقلاب اسلامی ایران هستند.
حجت الاسلام رستگار افزود: خانواده های شهدا مواظب باشند انقلاب اسلامی از شاخص ها و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی خارج نشود زیرا خون بهترین و پاک ترین افراد در راه آن ریخته شده است.
وی افزود: امروز ایران در دنیای دیپلماسی و سیاسی حرف اول و آخر را می زند و اگر آمریکا و غرب می دانست راهی برای شکست ایران وجود دارد لحظه ای درنگ نمی کرد.
حجت الاسلام معصومی نژاد نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت هم گفت: هدف والای شهدا حفظ و پیاده کردن محتوای دینی و اسلامی بوده و ما باید تلاش کنیم این اهداف حفظ شود.
حجت الاسلام مختاری مدیر حوزه علمیه هرمزگان هم افزود: ما آسایش، امنیت و اقتدار مقامات ارشد کشور در عرصه های مختلف را مدیون خون شهدا هستیم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.