رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بر لزوم ایجاد مرکز تخصصی پیوند مناسب بیماران سوختگی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید ذاکر سعیدی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در جهت تجهیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج صورت گرفته است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اشاره اجرای طرح تحول سلامت گفت: اجرای طرح تحول سلامت اقدامی ارزشمند بود که هزینه‌های درمانی مردم با اجرای این طرح کاهش یافت.

این مسؤول با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی با اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج صورت گرفت، افزود: احداث اقامتگاه همراه بیمار، تهیه ملزومات و تجهیزات پزشکی و...را انجام دادیم که به نسبت رضایت‌بخش بوده و بخش‌هایی زیادی در دست اجرا هستند.

وی با این‌که در سال‌های گذشته شاید به دلیل نبود امکانات بخش سوختگی بیماران مجبور بودند به استان‌های همجوار برای ادامه درمان بروند، گفت: خوشبختانه هم‌کنون تعداد تخت‌های فعال بخش سوختگی از 9 به 14 تخت رسیده است.

سعید‌ی‌نژاد با بیان این‌که اجرای طرح ارتقای هتلینگ در بیمارستان شهید بهشتی موجب افزایش رضایتمندی بیماران شده است، گفت: در حال حاضر به دلیل توجه و تجهیز به بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی روند درمان بیماران سوختگی با سرعت انجام می‌گیرد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افزود: در این بخش درمان بیماران سوختگی که اغلب کودکان هستند توسط  متخصصین و جراحان مجرب انجام می‌شود.

 وی به دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش سوختگی شهید بهشتی یاسوج اشاره کرد و افزود: ارتقای کیفیت و بهبود سیستم گرمایشی و سرمایشی و تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی از دیگر اقدامات انجام گرفته بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی است.

این مسؤول به نقش رسانه در کاهش سوختگی اشاره کرد: گفت: رسانه‌های محلی به خصوص رسانه ملی با ساخت انیمیشن‌ها و برنامه‌های آموزشی، کمک‌های اولیه را در برخورد با بیماران سوختگی را به مردم آموزش دهند.

سعیدی‌نژاد در ادامه به ایجاد مرکز تخصصی پیوند در این بیمارستان تأکید کرد و گفت: ایجاد یک مرکز تخصصی پیوند مناسب بیماران سوختگی در استان کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.