سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان گفت: جهانی شدن نوجوانان کشورمان نتیجه تصمیم هوشمندانه کمیته جوانان فدراسیون فوتبال است.

اکبر محمدی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی 2017 هندوستان اظهار کرد: بیش از هر چیز این موفقیت را به جامعه مربیان ایران ،کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و مسئولان این فدراسیون تبریک می گویم.

وی افزود: اعتقاد دارم جهانی شدن نوجوانان کشورمان نتیجه تصمیم هوشمندانه کمیته جوانان فدراسیون فوتبال است ، این کمیته در فاصله نزدیک به 3 ماه تا مسابقات قهرمانی آسیا طبق ارزیابی های فنی تصمیم به تغییر کادر فنی تیم ملی نوجوانان گرفت. با احترام به زحمات حمید علیدوستی و دستیارانش در تیم ملی معتقدم چمنیان در این مدت کوتاه توانایی های خود را اثبات و یک موفقیت بزرگ را خلق کرد. برهمین اساس نقش کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در کنار کادر فنی قبلی و کنونی تیم ملی فوتبال نوجوانان برای صعود به رقابت های جهانی پر رنگ است.

محمدی با اشاره به اردوهای آماده سازی تیم ملی نوجوانان تاکید کرد: تیم ملی نوجوانان در دو سال اخیر اردوها و بازی های دوستانه مناسبی انجام داد و از هر لحاظ شایسته صعود به جمع چهارتیم برتر آسیا بود.نوجوانان کشورمان با صدرنشینی مرحله گروهی رقابت های نوجوانان آسیا اقتدار خود را به فوتبال قاره کهن نشان دادند. هر چند برخی کارشناسان از کیفیت پایین تیم ملی ویتنام ، حریف کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا صحبت می کنند اما باید توجه داشت که در دوره های قبلی این رقابت ها نوجوانان ایرانی نتوانستند از فرصت تقابل با تیم های نه چندان آسیایی استفاده کنند.

سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان کشورمان ادامه داد: صرف نظر از نتیجه ای که تیم ملی نوجوانان در مرحله نیمه نهایی کسب می کند از همین حالا باید برای رقابت های جهانی برنامه ریزی کنیم، ملی پوشان نوجوان جام جهانی 2017 سرمایه های فوتبال کشورمان برای جام جهانی 2026 بزرگسالان هستند امیدوارم با حفظ سرمایه ها آینده خوبی در انتظار فوتبال کشورمان باشد.

مربی اسبق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره دیدار نیمه نهایی تیم ملی نوجوانان کشورمان تصریح کرد: کره شمالی در سال های اخیر رو به صغر سنی در رده های پایه آورده و به احتمال فراوان با شکست عمان، حریف ایران در مرحله بعدی می شود، کار ما در این بازی سخت است البته هدفمان از رقابت های قهرمانی آسیا رسیدن به جام جهانی بود و باید از سایر بازی هازی خود لذت ببریم با این حال کادر فنی تیم ملی تدابیر ویژه ای برای حریف نوجوانان کشورمان در مرحله بعدی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار