مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: با الحاق راهداری به سازمان حمل و نقل با تغییر تشکیلاتی در این حوزه شاهد تحول در حوزه راهداری خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رحمت شعبانی اظهار داشت: با تغییر ساختار تشکیلاتی و انتقال حوزه راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی مسئولیت و فعالیتهای محوله دراین اداره کل افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: در بخش حمل و نقل جاده ای ماموریت های این اداره کل نقش نظارتی و حاکمیتی دارد ولی در حوزه راهداری بصورت سخت افزاری وعملیاتی است لذا باید در این دو بخش بصورت متوازن و با تعامل بین واحدها به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های ابلاغی گام برداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در اسرع وقت برای تحویل و تحول حوزه راهداری از اداره کل راه و شهرسازی استان به این اداره کل اقدام خواهد شد.

وی یادآورشد: در روزهای آینده با تعیین مسئولین ادارات شهرستانها بر اساس ساختار جدید هماهنگی لازم صورت می گیرد تا با توجه به نزدیک شدن فصل سرما بتوانیم برنامه ریزی لازم را برای محورهای کوهستانی و برفگیر انجام دهیم.

شعبانی یادآورشد: هفت محور کوهستانی و برفگیر در استان وجود دارد که باید از هم اکنون اقدامات لازم را برای فصل زمستان پیش بینی شود و برای نگهداری راههای مواصلاتی هم اقدام لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار