استاندار برنامه های سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان را تشریح کرد.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی ، در گفت و گوی ویژه خبری ساعت 20 سیمای قزوین زمان حضور رییس جمهور را در قزوین ،صبح روز چهارشنبه هفتم مهرماه  از پل طالقانی - چهارراه ولیعصر تا ورزشگاه شهید رجایی اعلام کرد.

برنامه سفر رییس جمهور به استان

همتی ، شرکت در شورای اداری استان ، دیدار بانخبگان ، علما ، ایثارگران، اقشار مختلف بانوان، نشست هایی با فعالان و بنگاههای اقتصادی را از دیگر برنامه های رییس جمهور بیان کرد و گفت:  قزوینی هایی که در حوزه اقتصادی فعالند وخارج از کشور سکونت دارند نیز برای حضور در این دیدار ها دعوت شده اند.

استاندار اضافه کرد: در این سفر برای حل مشکلات مردم مناطق وزرا نیز رییس جمهور را همراهی می کنند و این حضور و دیدار مستقیم با مردم همراه با استقبال پرشور هم استانی ها ، آثار و تبعات مثبت داخلی و بین المللی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار گفت :  در حوزه های زیربنایی، اقتصادی،صنعتی، کشاورزی،وگردشگری برنامه هایی تدوین شده است تا با حضور ریس جمهور و هیات دولت در استان اعتبارات لازم مصوب و اجرایی گردد.

همتی افزود :بررسی و حل مشکلات آب،اجرایی کردن مولفه های اقتصاد مقاومتی در برش استانی، تقویت اشتغال وتولید،رفع مشکلات هزارواحد تعطیل، نیمه تعطیل و واحدهای با بیش از 60درصد پیشرفت فیزیکی از محل سرمایه در گردش،ایجاد 20 هزار اشتغال،تقویت زیرساخت های حوزه گردشگری،تقویت حوزه کشاورزی و پرداختن به شیوه های مدرن از جمله برنامه های ما در استان است که در قالب برنامه هایی برای طرح و تصویب در جلسه هیات دولت تدوین و آماده شده است.

همتی افزود: طرح مسایل و مشکلات آب از اولویت های ما در این سفر است با توجه به اینکه این استان از گذشته دور تاکنون مرکز رشد و فعالیت بوده و در حال حاضر نیزاز اهمیت خاصی در بین استانهای کشور برخوردار است.

استاندار قزوین با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان نیز گفت: در این سفر 37 پروژه بزرگ  با هزار میلیارد تومان اعتبار دراستان آماده افتتاح و بهره برداری است که  7 پروژه از طریق ویدئو کنفرانس از سوی رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی دررابطه با برنامه وزرا نیز گفت: وزرا نیزدر بعداز ظهر چهارشنبه برای دیدار با مردم،حضور در شورای اداری شهرستان ها  به منظور بررسی مشکلات مردم و افتتاح پروژه ها در شهرستانها و بخش های استان حضور خواهند داشت.

استاندار قزوین افزود:با توجه به اینکه از قبل به میزان 400 هزار میلیارد تومان در کشور پروژه نیمه تمام وجود دارد ولی رویه دولت این است که در سفرهای استانی به اندازه ی توان کشور و امکان عمل، وعده و قول می دهد با عنایت به اینکه رهبری نیز بر این امر همواره تاکید دارند.

همتی آمادگی اقشار مختلف مردم در استان را برای استقبال از رییس جمهور بسیار ستودنی اعلام کرد و افزود: همه مردم استان اعم از تمامی سلایق سیاسی،گروهها و تشکل ها، رسانه ها، شخصیتها،نخبگان،ائمه جمعه و جماعات،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، به دور از سلایق آماده استقبال از رییس جمهور هستند.

استاندار قزوین در رابطه با بخش ارتباط مردمی نیز گفت: مرکز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، در محل دائمی نمایشگاههای قزوین مستقر وبه صورت شبانه روزی آماده ی دریافت خواست های مردم از طریق تلفن 111است و کسانی که امکان ارتباط تلفنی ندارند می توانند درخواست های خود را در نامه ای به ایستگاههای مستقر در ورزشگاه شهید رجایی تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار