هفتم مهرماه آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، این آیین چهارشنبه هفته‌ی جاری ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه صبح آیین تکریم حسین ثابت قدم وحید و معارفه حسین فرخنده به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور مسئولین وزارتی و استانی و همچنین اصحاب فرهنگ و هنر استان در محل تالار مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

در این آیین از خدمات حسین ثابت قدم وحید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل به عمل می آید و حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حسین فرخنده به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا خواهد شد.

حسین فرخنده دانش آموخته فلسفه در دوره کارشناسی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است، وی دارای ١١ سال تجربه کاری در فرهنگ وارشاد اسلامی است، تصدی معاونت های فرهنگی، هنری و اداری،مالی و مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهم مسئولیت های وی در این مدت به شمار می آید.

وی از سال ٨٥ تا سال ٩٠ مدیراجرایی برنامه های شاخص فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، اجرای دو نمایشگاه بزرگ رسانه های دیجیتال، مدیر برگزاری ٥ دوره نمایشگاه بزرگ کتاب استان، دبیراجرایی ٣ دوره جشنواره ملی تئاتر رضوی، دبیرجشنواره تئاتر منطقه یک کشور و دبیرچندین جشنواره استانی و ملی در رشته های فرهنگی و هنری بوده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.