اهواز؛

افتخار آزادگان از دستاورد های نظامی کشور

فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان دستاوردهای نظامی کشور مایه مباهات و افتخار آزادگان جهان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سیدباقر صادقی ،فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان روز دوشنبه در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در نوار مرزی خوزستان به مناسبت 5 مهر سالروز شکست حصر آبادان، گفت:اگر ابرقدرتهای جهانی در مرزهای کشور زمینگیر می شوند، به واسطه توان و اقتدار نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت:رژیم بعثی عراق در این تصور بود که خوزستان را سه روزه به اشتغال در می آورد، ولی با رشادت رمندگان و کمک نیروهای مردمی، این هدف شوم محقق نشد.

امیر صادقی گفت:فرماندهی ناتوان نیروهای مسلح در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی به نیروهای مسلح ضربه زد و باعث شد تا دشمن بعثی با ناجوانمردی خرمشهر را علی رغم دفاع 33 روزه اشغال کند.

فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان، اجرای عملیات شکست حصر آبادان به فرمان امام خمینی (ره) را سرآغاز پیروزهای بعدی رزمندگان در جنگ توصیف کرد و اظهارداشت:دشمن اگر شناخت لازم از مردم و انقلاب داشت هیچگاه به ما حمله نمی کرد.

رژه اقتدار نیروهای مسلح و یگان های نمونه مستقر در شهرستان های آبادان و خرمشهر روز دوشنبه به مناسبت 5 مهر سالروز شکست حصر آبادان و هفته دفاع مقدس در آبادان برگزار شد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.