اولين همايش ملي عرضه و تقاضاي آب شرب و بهداشت ، چالش ها و راهكارها در تاريه 28 تا 30 مهرماه سال جاري در دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبير اجرايي اولين همايش ملي "عرضه و تقاضاي آب شرب و بهداشت، چالش ها و راهكارها" با اشاره به اهميت بالاي آب در كلانشهرها، خصوصا در مناطق خشك و نيمه خشك گفت: بر خلاف تصور بيشتر مردم كه مي گويند كشاورزي بيشترين مصرف آب را دارد، در شهرهاي بزرگي مثل اصفهان و تهران آب شرب و آبي كه براي مصارف عموم مردم استفاده مي شود بسيار پرمصرف است.
دكتر علي يوسفي در ادامه گفت: اين همايش به همت استانداري اصفهان، دانشگاه صنعتي اصفهان، شركت آب و فاضلاب استان اصفهان، شركت آب و فاضلاب روستايي استان اصفهان، شركت آب منطقه اي استان اصفهان، شهرداري اصفهان، اداره حفاظت محيط زيست استان اصفهان پژوهشكده آب و فاضلاب دانشگاه صنعتي اصفهان در تاريخ 27 تا 30 مهرماه سال جاري در تالارهاي شيخ بهايي و مفاخر دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود.
وي در ادامه گفت: مدیریت عرضه آب شرب و بهداشت، مدیریت تقاضای آب شرب و بهداشت، قوانین و استانداردهای حاکم بر تامین و توزیع آب، قوانین و حقوق آب، فناوری های نوین عرضه و تقاضای آب و آثار زیست محیطی عرضه و تقاضای آب شرب از محورهاي اين همايش هستند.
يوسفي سپس به برنامه هاي جانبي اين همايش اشاره كرد و گفت: مسابقه عكس و نقاشي، رويداد كارآفريني هم نت آب، نشست هاي تخصصي، كارگاه هاي آموزشي و نمايشگاه از برنامه هاي جانبي اين همايش است كه همزمان با همايش برگزار مي شود.
وي در پايان یادآور شد: پژوهشگران و علاقه مندان مي توانند جهت اطلاع از برنامه هاي همايش به وب سايت همايش به نشاني http://water-iut.ir مراجعه نمايند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.