استاندار مرکزی با گلایه از عملکرد برخی بانک ها گفت : هنوز به نقطه رضایت‌بخش در رابطه با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی نرسیده ایم.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در کارگروه طرح ایجاد رونق تولید  در واحدهای کوچک و متوسط استان مرکزی با اشاره به فعالیت بانک‌ها در رابطه با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان گفت : بانک‌های استان در چند هفته اخیر سرعت خوبی برای پرداخت تسهیلات به واحدها داشته‌اند اما هنوز تا رسیدن به جایگاه مطلوب و در شأن استان فاصله داریم.
زمانی قمی افزود : تعدادی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات خوب عمل کردند و تعداد دیگر عملکرد خوبی نداشته‌اند که ما از این بانک‌ها گلایه داریم و امیدواریم که آنها نیز فعال‌تر و پویاتر عمل کنند و به واحدهای تولیدی تسهیلات مناسب را ارائه دهند.
وی ادامه داد: مدیران بانک‌ها و مسئولان با همکاری یکدیگر تلاش کردند تا مشکلات واحدهای تولیدی استان رفع شود و به یک نقطه رضایت‌بخش دست یابیم زیرا در صورتی که مشکلات واحدهای تولیدی استان حل شود همگان به خوبی نتیجه آن را مشاهده و لمس می‌کنند.
وی  یادآور شد : جلسات هفتگی با مدیران بانک‌ها گذاشته شد و به عنوان استاندار از تعدادی از بانک‌ها و روند پرداخت تسهیلات بررسی و مشاهده شد که پیگیری‌های مکرر برای این است که روند پرداخت تسهیلات سرعت یابد.
استاندار مرکزی عنوان کرد: 90 درصد فعالیت مسئولان در حوزه معیشت مردم است و مسئولان برای تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری بسیج شده‌اند تا غول بیکاری در کشور را شکست دهیم.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، استاندار ، رونق ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.