اصفهان؛

سهراب مرادی دل مردم اصفهان را شاد کرد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بر خود لازم دانستم از سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو تجلیل کنم چون او دل مردم اصفهان را شاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالوهاب سهل‌آبادی  در خصوص مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اصفهان که در اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: بر همگان واجب است که از زحمات قهرمانان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کنند. اصفهان 23 هزار قهرمان در هشت سال دفاع مقدس تقدیم به انقلاب کرد و بعد از آن، جوانان اصفهانی در عرصه‌های مختلفی افتخارآفرینی کردند و به قهرمانی‌های بسیاری دست یافتند.
وی افزود: سهراب مرادی برای اولین بار برای اصفهان در مسابقات المپیک کسب افتخار کرد و دل مردم اصفهان را شاد کرد، که من بر خود لازم می‌دانستم از این ورزشکار تجلیل کنم. همچنین از خواهران منصوریان که در مسابقات آسیایی به مقام قهرمانی رسیدند نیز تقدیر کردیم چون احساس می‌کنم مردم اصفهان از آنها بی‌خبرند.
سهل‌آبادی ادامه داد: از علیرضا مختاری که در رشته پرتاب وزنه در مسابقات پارالمپیک حضور داشت تجلیل ویژه‌ای شد. ضمن اینکه زمانی که ایشان در ریو حضور داشته مادر خود را از دست داده و طبیعتاً این موضوع بر عملکرد وی تأثیر داشته است.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان بیان داشت: گلنوش سبقت‌اللهی نیز از افتخار آفرینان ورزش اصفهان است و حضورشان در المپیک قابل تقدیر بود.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور شهردار اصفهان در این مراسم گفت: همه حاضران در مراسم از افتخارات اصفهان بودند. خوشحالم که این مراسم مصادف شد با هفته دفاع مقدس و در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم توانستیم از زحمات این ورزشکاران تجلیل کنیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار