رئیس جهاد کشاورزی استان تهران ازکاهش میزان آب های زیرزمینی و بارندگی در این استان خبر داد.

کاهش آب های زیر زمینی و بارندگی دراستان تهران به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علی اشرف منصوری، رئیس جهادکشاورزی استان تهران در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با ستاد فرماندهی  اقتصاد مقاومتی که عصر امروز (دوشنبه )درسالن همایش های استانداری تهران برگزارشد اظهارداشت:درراستای جذب تسهیلات بانکی  در استان ۱۵۹۰طرح درسامانه ثبت شده که ۱۱۳طرح مربوط به کشاورزی است .

وی افزود:تسهیلات ۹۰درصد این طرح ها دربانک کشاورزی پرداخت شده ویکی دیگر از فعالیت های مهم این سازمان بهره وری مصرف آب طبق تاکیدات مقام معظم رهبری است . 

اشرف منصوری تصریح کرد:۸۱۶۰ هکتار از پروژه ها به پیمانکارواگذارشده و۲۴۹درصد ازفعالیت های برنامه اقتصاد مقاومتی انجام شده است .

رئیس جهادکشاورزی استان تهران گفت:دراستان تهران باکاهش آب های زیرزمینی وبارندگی مواجه هستیم و ۳۰۰هکتار شبکه آبیاری دراستان وجود دارد و هیچ گونه منابع مالی به استان تهران ابلاغ نشده است ..

وی اظهارکرد:همچنین در راستای  تحقق اقتصادمقاومتی دراستان ۲تشکل ایجادشده و ۷تشکل دیگر دردست اجرا است و توسعه واحدهای گلخانه ای نیز بنابردستور استاندار تهران موردتوجه وپیگیری قرارگرفته که فرمانداران شهرستان های استان مسئول ایجاد آن شده اند ‌و ۱۰۰هکتار به همین منظور هدف گذاری شده است .

وی درپایان گفت:امسال ۸۶هکتارتوسعه گلخانه ای جدید صورت گرفته و۱۷۲درصدپیشرفت  داشته است که برای توسعه مکانیزاسیون استانی نیز ۹۳۰دستگاه درنظر گرفته شده است 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار