جشنواره ملی دانشجویی حرکت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در مراسم اختتامیه این جشنواره از 19 اثر برگزیده دانشجویان و 8 انجمن علمی دانشجویی تقدیر شد و 28 انجمن علمی دیگر شایسته تقدیر اعلام شدند.

همچنین در بخش خلاق جشنواره از 5 اثر برگزیده تقدیر و 4 اثر هم شایسته تقدیر اعلام شدند. دانشگاه تهران و دانشگاه فردوسی مشهد هم به عنوان دانشگاه‌های برتر در این جشنواره معرفی شدند.

محمد صادق بصیری دبیر نهمین جشوار ملی حرکت گفت این جشنواره با شعار "اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز شرکت‌های دانش‌بنیان" ، با حضور 700 دانشجوی عضو انجمن های علمی دانشجویی کشور و حدود 70 غرفه فن بازار، به مدت 3 روز به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره دکتر سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری هم گفت جشنواره حركت ناظر بر بخشی از حقوق و نیازهای دانشجویان است .

وی با بیان اینکه یکی از رکن‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اقتصاد دانش‌ بنیان است افزود اقتصاد دانش بنیان تنها در گروی تقویت انگیزه‌ها، مشارکت، فعالیت و ارتباطات صورت خواهد گرفت و یکی از راه های رسیدن به این مهم، تقویت انجمن های علمی دانشجویی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت ما معتقدیم دانشجویان، نخبگان فکور هستند و باید ایده های این نخبگان را در قالب انجمن های علمی پرورش داده و جهت دهیم و لذا ساز و کارهایی برای این موضوع پیش‌ بینی کرده‌ ایم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: معرفی ، جشنواره ، حرکت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار