4میلیارد ریال کمک در مرحله اول جشن عاطفه ها در خراسان شمالی جمع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در جلسه ستاد احسان ونیکوکاری به شعار جشن عاطفه ها با عنوان مهر درانتظار همدلی اشاره کرد و گفت : مرحله نخست این جشن در۲۵ شهریورماه جاری با حضور گسترده مردم سخاوتمند استان برگزار شد که مرحله دوم هم دهم مهرماه در مدارس سراسر کشور با هدف تامین پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

برات سلیمی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه ها بیش از چهار میلیارد ریال است ، افزود: کمیته امداد تمامی کمک ها را بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد .

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه هم اکنون ۴۸ هزار دانش آموز از ۱۶۰ هزار دانش آموزی که در مدارس استان در حال تحصیل و نیازمند کمک خیران هستند، خاطر نشان کرد: تمامی مدارس استان و مراکز نیکوکاری آماده جذب و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی خیران در بین دانش آموزان هستند که طبق برآوردهای صورت گرفته افزون بر ٣٠درصد دانش آموزان استان نیازمند حمایت و کمک خیران و مردم هستند.

رحیمی افزود: تفاهم نامه ای با همکاری سازمان دانش آموزی و کمیته امداد بسته شده تا مرحله دوم جشن عاطفه ها را در ۱۰ مهرماه در پایگاه های احسان و نیکوکاری در سراسر استان برگزار شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.