شیخ عبدالعزیز آل شیخ با «شرک» خواندن برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص،) در فتوای جدید مضحکش، برگزاری مراسم روز ملی را «واجب» خواند.

مفتی اعظم سعودی‌ها: برگزاری جشن برای پیامبر شرک و برای آل سعود واجب است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، علمای تکفیری سعودی جشن گرفتن برای روز میلاد پیامبر اکرم (ص) را «شرک» و برای «سالروز حکومت آل سعود بر عربستان،» «واجب» می دانند.

شیخ عبدالعزیز آل شیخ، مفتی اعظم عربستان، برگزاری جشن برای روز میلاد پیامبر اکرم (ص) را فاقد پایه و اساس دینی دانسته و این جشن‌ها را «مُشتی خرافات» و «گمراهی» قلمداد کرده بود. آل شیخ، با اعلام اینکه بر این که برگزاری مراسم جشن برای میلاد پیامبر اکرم (ص) «شرک» است، دربارۀ برگزاری چنین مراسمی هشدار داده بود.

اما با فرا رسیدنِ سالروز حکومت آل سعود بر عربستان که آل سعود آن را «روز ملی» نام گذاشتند، مفتی دربار سعودی، با تغییر رویکردی 180 درجه‌ای، فتوایی جدید صادر کرد.

شیخ عبدالعزیز آل شیخ، تبدیل روز ملی را به «روز شکرگزاری»، «واجب» اعلام کرد و از مردم خواست، در این روز، شکرگذاری از خداوند را دوچندان کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
ثابت کردی بت پرست هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
آل شیخ بنا بر فتوای علمای اهل سنت ، مسلمان نیست و کافراست . او آل سعود اهریمنی رابر حضرت پیامنر (ص ) ارجح می داند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۵
این ادم روزی چند ساعت برای شیطان کلاس درس می گذارد بیچاره شیطان
آخرین اخبار