رییس جدید فدراسیون جودو معتقد است به دلیل مشکلات در برنامه ریزی ها و عدم ثبات مدیریتی این رشته از روزهای خوب و آرمانی فاصله گرفته است.

جودو از روزهای آرمانی خود فاصله گرفته استبه گزارش خبرنگار حوزه رزمی و کشتی باشگاه خبرنگاران مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو و کوراش کشور، روز یکشنبه 4 مهرماه، ساعت 10 صبح، در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان محمد درخشان با کسب 21 رأی به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون جودو و کوراش انتخاب شد. در این مجمع صلاحیت 13 نفر از کاندیداها، مورد تأیید قرار گرفت؛ اما حسین قمی، محمد بلوطی، امیرحسین سیاحی و روشنک دولت شاهی، در مجمع حاضر نشدند که تا به اکنون علت آن مشخص نشده است. 
محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و کوراش در گفت و گو با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که برای اینکه جامعه جودو را یکپارچه و عاری از اختلاف بسازید، چه برنامه هایی دارید، عنوان کرد: خوشبختانه، ما در جودو پتانسیل های لازم برای رشد و پیشرفت را از قبل داشتیم و در طول این سالیان هم آن از دست نداده ایم. ما در سراسر کشور، هیئت های جودو استانی را داریم و در کل دستگاه های اجرایی، مثل نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و ...، رشته جودو در حد و اندازه های نسبتاً قابل قبولی اجرا می شود. 
وی، تأکید کرد: ما جودوکاران خوب و مربیان کارآزموده ای داریم و در سطح کشور تعداد زیادی کلاس جودو برگزار می شود؛ اما متأسفانه برنامه ریزیها و مدیریت ها به شکلی پیش رفت که جودوی ما، از روزهای خوب و آرمانی فاصله گرفت. 
ما در پی حل برخی از مسائل و مشکلاتی هستیم که ظرف سالیان اخیر گریبان جودوی ما را گرفته است ؛ این مشکلات عمدتاً به دلیل عدم ثبات مدیریت و عدم وجود یک برنامه منسجم، منظم و مداوم است. به اعتقاد بنده، بعضی از مشکلات ما در مدت زمان کوتاهی رفع می شود و برخی هم نیاز به زمان بیشتری دارد. 
درخشان، در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه رئیس فدراسیون بین المللی جودو، مصر است که فدراسیون دو رشته جودو و کوراش از هم جدا شوند، آیا این امر محقق خواهد شد، عنوان کرد: من نمی دانم که اطلاعات شما از کجا است. با توجه به اینکه بنده به صورت روزمره با تشکیلات "IjF" ارتباط دارم، چنین فشاری از سوی فدراسیون جهانی وجود ندارد و ما از این بابت هیچ نگرانی نداریم. 
وی، در پایان گفت: درهم پیچیدگی و عدم نظم در بکارگیری افراد، توسط فدراسیون جهانی نهی شده است و بنده هم با توجه به مسئولیتی که دارم، در ایران در جلوی این کار را خواهم گرفت. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار