مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد ) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در قزوین راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این مرکز به منظور پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی  در محل  نمایشگاه های بین المللی قزوین مسقر شده است.

راه اندازی سامد 2

شهروندان می توانند با تماس با شماره ۱۱۱خواسته ها و مشکلات خود را با مسئولین و کارشناسان در میان بگذارند.

با راه اندازی این سامانه مرم مجبور نیستند برای طرح دغدغه ها و درخواست های خود نامه و عریضه ارائه کنند.

راه اندازی سامد 2

معاون اجرایی ریس جمهور در مراسم راه اندازی این مرکز گفت: سامانه سامد گامی در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم است.

شریعتمداری افزود : دولت با گوش شنوا مشکلات مردم را با احترام گوش می دهد و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور  همچنین از  همکاری دولت با دانشکاهها برای شنایایی مشکلات مردم گفت.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: سامانه سامد یه روز قبل از سفر ریس جمهور و یک روز بعد از سفر به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و درخواستهای مردم  است.


راه اندازی سامد 2

فریدون همتی ، این سامانه را فرصتی مناسب برای دسترسی بهتر مردم و همجنین بیان دغدغه‌های مردم به ریس جمهور دانست.

همتی با بیان اینکه  مردم قزوین آماده خلق حماسه بزرگ در سفر ریس جمهور هستند افزود: مردم با تمام توان باحضور خود در استقبال از ریس جمهور حمایت خود را از دولت اعلام و زمینه  دلگرمی مسولان را فراهم می کنند.

انتهای پیام/


 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.