بازیکن خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از 24 ساعت معطلی از فرودگاه امام دیپورت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارنست ان‎فور مهاجم کامرونی تیم فولاد خوزستان که ساعت یک بامداد روز دوشنبه وارد فرودگاه بین‎المللی امام شده بود، پس از حدود 24 ساعت معطلی در این فرودگاه به‎دلیل نداشتن ویزا اجازه‎ی ورود پیدا نکرد و از ایران دیپورت شد.


این مهاجم 30 ساله‎ی کامرونی که فصل گذشته در تیم الوحده سعودی توپ می‎زد، روز سی‎ام مردادماه 95 با عقد قراردادی یک ساله به فولاد خوزستان پیوست تا این تیم را در فصل جاری لیگ برتر همراهی کند اما به‎دلیل عدم ورود صحیح اطلاعات مربوط به قراردادش از سوی باشگاه فولاد خوزستان در سیستم تی‎ام‎اس، مجوز بازی برای فولاد را نیافته است.


در عین حال، با اتمام ویزای یک ماهه‎ای که این بازیکن هنگام ورود به ایران در فرودگاه بین‎المللی امام تهیه کرده بود، مشخص شد که دست‎اندرکاران تیم فولاد خوزستان طی یک ماه گذشته، اقدام به تمدید ویزای ارنست ان‎فور یا دریافت ویزای جدید برای وی نکرده‎اند. این بازیکن به‎همین دلیل پس از حدود 24 ساعت معطلی از فرودگاه امام دیپورت شد و به شهر دبی در کشور امارات رفت تا از آن‎جا راهی محل اقامت خانواده‎اش در بلژیک شود و در انتظار صادر شدن ویزایش برای ورود به ایران باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار