جانشین معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی گفت: هنرمندان با قلم خود، ایثار رزمندگان را به نسل‌های آینده منتقل می کند.

قلم هنرمندان ایثار رزمندگان را به آیندگان منتقل می کند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حمید شاه‌آبادی در آیین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج در فرهنگسرای شهرکرد، با بیان اینکه هنر مانند یک سلاح است، بر لزوم آگاهی نسل‌های آینده از فرهنگ دفاع مقدس با استفاده از ابزار هنر تأکید کرد.

وی افزود: اگر هنر در خدمت ارزش ها باشد باعث رشد و تعالی جامعه بشری می شود و این هنر همچون رودخانه‌ای با درنوردیدن مرزها، پیام انقلاب اسلامی را به سراسر دنیا می‌رساند.

جانشین معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت و رئیس مرکز طرح و برنامه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به توجه قرآن کریم به ادبیات داستانی برای بیان سرگذشت انبیای الهی و گذشتگان گفت: ادبیات داستانی ظرفیت بسیار مطلوبی برای انتقال پیام به شمار می رود.

شاه‌آبادی در پایان گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه هنر به ویژه در بخش موسیقی مقامی است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

گفتنی است: نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره 2 هزار شهید هنرمند کشور، در روزهای یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 مهرماه جاری همزمان با هفته دفاع مقدس، به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار