ارتش سوریه در پیشروی‌های اخیر خود، بر مزارع میان ریحان و تل کردی در غوطه شرقی دمشق به صورت کامل مسلط شدند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا،) به گفته یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه در حملات روز گذشته (سه‌شنبه) خود به مواضع تروریست‌ها در غوطه شرقی دمشق توانستند آخرین مرکز و مقر آنها را منهدم و بر بخش‌های جدیدی در این منطقه مسلط شوند.

ارتش سوریه با همکاری  نیروهای مردمی توانستند با نفوذ عناصر گروه‌های تروریستی مقابله کنند و با حمله به آنها بر مزارع میان ریحان و تل کردی واقع در شمال شرق مزارع دوما در غوطه شرقی دمشق مسلط شوند.

به گزارش این منبع، در درگیری‌های شدید میان عناصر تروریستی و ارتش سوریه، شماری بسیاری از عناصر به هلاکت رسیدند و تسلیحاتشان منهدم شد.

 تسلط ارتش سوریه بر مزارع تل کردی زمینه را برای گسترش سیطره ارتش در غوطه شرقی دمشق فراهم آورد.

 به گفته این منبع، تعداد بسیاری از تروریست‌ها قصد نفوذ به این مناطق را داشتند که این مسئله با حضور ارتش سوریه و به آتش بستن آنها عامل به هلاکت رسیدن شمار بسیاری از عناصر تروریستی وبا شکست مواجه شدن هجوم آنها شد.

 نیروهای ارتش سوریه پس از پایان درگیری اقدام به تفتیش منطقه کردند که در طی آن تعدادی خندق، تونل و تعدادی بمب کارگذاری شده از سوی تروریست‌ها کشف شد.

هفته گذشته ارتش سوریه پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها بر مزارع ریحان در غوطه شرقی مسلط شدند و شمار بسیاری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

فرماندهی ارتش سوریه همچنین به طور رسمی اعلام کرد کنترل کامل محله ای به نام "فرافره" را به دست گرفته است. این محله در منطقه قدیمی شهر حلب قرار دارد و جزو نواحی غربی شهر نیز تلقی می شود که همگی تحت کنترل گروه‌های مختلف مسلح قرار دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
ابولفضل علمدار نگهدار ررمندگان اسلام مدافعان حریم ولایت
آخرین اخبار