سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان گفت: قبول مسئولیت در پستی چون سرمربی تیم بزرگسالان شاید در بسیاری جهات شیرین باشد اما در جای خودش استرس آور هم است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اعتماد مسئولان کشتی کشور در سپردن هدایت تیم ملی برای من از یک سو موجب قوت قلب شد اما از  سوی دیگر حس سنگین مسئولیت، استرس آور است.
دارنده سه مدال طلا،نقره و برنز جهان تصریح کرد :امیدوارم بتوانم با توجه به تجربیاتی که دارم و بهره گیری از راهنمایی های پیشکسوتان اتفاقات مثبتی  را در کشتی آزاد همچون سال های اخیر رقم بزنم.

وی با اشاره به اینکه سابقه سرمربیگری تیم های ملی پایه را داشته است تاکید کرد: شرایط کار در تیم های  نوجوانان و جوانان با تیم بزرگسالان کاملا متفاوت است، چرا که در رده سنی پایه اولویت اصلی پشتوانه سازی و سازندگی است و شاید کسب نتیجه چندان اهمیت نداشته باشد ولی در رده سنی بزرگسالان به جز مسائل مشترک با سایر رده های سنی،  حواشی و موضوعات مختلف بیشتری با آن درگیر خواهی بود باید در مسابقات مختلف بهترین نتایج را نیز بدست آورد چرا که ویترین عملکرد فدراسیون برای مردم همین رده سنی است.

وی درباره دستیارانش نیز گفت:تا مسابقات جهانی مجارستان امیر توکلیان و علی اکبر دودانگه در کنار تیم خواهند بود و بعد از این مسابقات با صلاحدید شورای فنی کادر فنی تقویت خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار