تیم های ایران و روسیه در نیمه نهایی فوتسال جام جهانی در کلمبیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری روسی ها به پایان رسید.

مصاحبه سرمربی های فوتسال ایران و روسیهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت رسمی فیفا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال در کلمبیا تیم های ایران و روسیه به مصاف هم رفتند. در این دیدار هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و پا به پای هم پیش رفتند اما در نهایت تیم روسیه بود که موفق شد با برتری 4 بر 3 مقابل تیم ملی فوتسال ایران به فینال این مسابقات صعود نماید.

سرگی اسکروویچ سرمربی تیم فوتسال روسیه پس از این بازی بیان کرد :‌" بازی بسیار سختی بود. البته ایران تیم خوبی است و انتظار دیگری نیز نداشتیم. اما ما آن عملکردی که می خواستیم را نداشتیم که البته در بازی های آخر جام های طولانی مانند جام جهانی چنین اتفاقی عادی است. "

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز پس از این مسابقه بیان کرد :‌"صحبت کردن پس از باخت بسیار دشوار است،‌اما بسیار خوشحال هستم که بازی تماشاگرپسندی را ارائه کردیم. ما همیشه با دل و جون بازی می کنیم و امروز نیز این چنین بود. به تیم روسیه برای راه یافتن به فینال تبریک می گویم."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار