لرستان؛

امنیت جامعه محصول تعامل مردم با پلیس است

فرمانده انتظامی استان گفت: امنيت پايدار محصول مشترک تعامل و همدلی آحاد جامعه با پليس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سردار " محمد قنبری " در جمع اصحاب رسانه كه به مناسبت تشريح برنامه های هفته ناجا برگزار شد ، گفت: امنيت بدون مشاركت مردم محقق نمی شود.

وي افزود: از نظر پليس احساس امنيت از خود امنيت بالاتر است و اصحاب رسانه در ايجاد احساس امنيت نقش مهم و کليدي دارند.

سردار قنبری ، اظهار داشت: امنيت پايدار محصول مشترک تعامل و همدلی آحاد جامعه با پليس است و پليس مصمم است اينگونه روابط را روز به روز مستحکم تر و پايدارتر كند.

فرمانده انتظامی لرستان با تشريح برنامه های هفته ناجا ، به عملكرد 6 ماهه اين فرماندهی اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از كاهش 10 درصدي برخورداربوده و با تدابير و هوشياری ماموران ، در سطح استان سرقت مسلحانه موفقی نداشته ايم .

وی اظهار داشت: پليس ايران يک پليس با رويکرد مردم محور است و به اين معناست که مردم در اين نظام، نقش صاحبان امنيت و آرامش را داشته و به خوبی در توليد امنيت با دستگاه هاي ذيربط مشارکت دارند.

سردار قنبری در ادامه به نهضت عمران در نيروی انتظامی لرستان اشاره كرد و گفت : تمام كلنگ هايی كه به زمين زده شد به ثمر رسيده و امروز شاهد افتتاح طرح های عمرانی در استان هستيم و در هفته ناجا نيز تعدادی از اين طرح ها به بهره برداری خواهد رسيد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.