مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: جمعیت حقوق‌بگیران بازنشستگی استان از بیمه‌پردازان بیشتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جلیل رحیمی با تبریک روز تکریم بازنشستگان افزود:در حال حاضر 31 هزار و 854 نفر بازنشسته حقوق بگیر از صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه داریم.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود پنج هزار نفر ورثه بازنشستگان اصلی هستند و مستمری می‌گیرند و حدود 26 هزار نفر دیگر خود بازنشستگان کشوری استان هستند که ماهیانه حقوق دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: این درحالیست که جمعیت بیمه پردازان عضو این صندوق 31 هزار و 299 نفر است، یعنی کمتر از جمعیت حقوق بگیران.بازنشستگان و بیمه پردازان تامین اجتماعی، لشگری ها(نیروهای مسلح)، بانک ها و شرکت نفت زیر مجموعه این صندوق نیستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما فقط موظف به پرداخت حقوق به بازنشستگان هستیم، گفت: با این وجود صندوق بازنشستگی خدمات رفاهی دیگری همچون برگزاری تورهای زیارتی سیاحتی، اعطای بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث، پرداخت هزینه عینک، سمعک و عصا و پرداخت وام ضروری را به بازنشستگان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال وام ضروری بازنشستگان را 50 درصد افزایش داده و از 20 میلیون ریال به 30 میلیون ریال رسانده‌ایم.همچنین باتوجه به هماهنگی انجام شده با بانک های عامل شرایط برای اعطای وام خرید کالای ایرانی برای بازنشستگان را فراهم آورده‌ایم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.