مدیرعامل شرکت سایک موتور چین از سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری شرکت سایک موتور چین در ایران خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛لی یانگ در نشست خبری گفت: در ابتدای کار 40 میلیون دلار برای آغاز تولید خودرو MG360 به شرکت صنعت خودرو آذربایجان تزریق کرده ایم و در سال های آتی نیز حدود 400 میلیون دلار دیگر در این شرکت سرمایه گذاری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شرکت سایک موتور چین در رتبه بندی جهانی هفتمین شرکت خودروسازی در جهان می باشد، اظهار کرد: سایک موتور با شرکت صنعت خودرو آذربایجان قرارداد سرمایه گذاری مشترک منعقد کرده است به طوری که تمامی آورده های نقدی پنجاه پنجاه است.

وی افزود: در ابتدای کار 40 میلیون دلار برای آغاز تولید خودرو MG360 به این شرکت تزریق کرده ایم و در سال های آتی نیز حدود 400 میلیون دلار دیگر در این شرکت سرمایه گذاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ایران یکی از نقاط کلیدی سرمایه گذاری در جهان است به همین دلیل شرکت سایک موتور در کشور ایران که جزو مناطق استراتژیک می باشد سرمایه گذاری خود را آغاز کرده است.

یانگ با اشاره به اینکه به دنبال تولید محصولات با کیفیت و ارزان هستیم، تاکید کرد: می خواهیم محصولی با کیفیت بالا و متفاوت با نمونه های موجود در بازار تولید کرده و تحولی در صنعت خودروسازی ایران ایجاد نماییم.

مدیرعامل شرکت سایک موتور چین افزود: صادرات و فروش محصولات خود به کشورهای همسایه چون عراق، افغانستان، ترکیه و... را در دستور کار خود قرار داده ایم. همچنین سیستم شرایط ویزه خرید را نیز برای متقایان ایرانی در نظرگرفته ایم.

وی ادامه داد: تولید خودرو MG360 از اوایل سال 2017 برای عرضه به مصرف کنندگان وارد بازار می شود . در سال های آینده نیز همه ساله حداقل یک خودرو جدید به خط تولید این شرکت اضافه خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: رهبری تولید خودروهای هیبریدی در اختیار شرکت سایک موتور می باشد. در نظر داریم تا این نوع خودرو را نیز به بازار مصرف ایرانی عرضه نماییم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.