برنامه مجازی سازی دانشکده ها به پایان مرحله نخست خود رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجیدرضا فرخی رئیس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برنامه مجازی سازی دانشکده ها که از سال 1393 با تشکیل شورای عالی مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرایی شده بود و سپس با اجرایی شدن طرح تحول و نوآوری در آموزش پزشکی ادامه یافت، به پایان مرحله نخست خود رسید.
وی ادامه داد: مسئولان EDO و رابطان هیات علمی دانشکده ها در نشستی به همین منظور، گزارش های خود را به رئیس دانشکده مجازی ارائه کردند و در مورد برنامه های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.  
در این نشست، هر دانشکده برنامه عملیاتی خود را در راستای طرح تحول آموزش و تبدیل حداقل 30درصد از محتوای درسی و سه واحد از دروس ارائه شده هر دانشکده و همچنین Log book, Case book, Virso و دوره های کوتاه مدت ارائه کردند و مقرر شد که در راستای اجرایی شدن برنامه های فوق، تعامل جدی بین دانشکده ها و قطب علمی آموزش الکترونیکی برقرار شود.
رئیس دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه، از برگزاری جشنواره آموزش های الکترونیکی در دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: در این حوزه از مسئولان EDO، اعضای هیات علمی، دانشجویان و سایر فعالان این حوزه تقدیر می شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار