وزیر اطلاعات در دیدار با مردم شهرستان تاکستان گفت : تبیین برنامه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری همچون ریلی برای اقتصاد کشور است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین علوی در سفر هیات دولت به استان قزوین، محور برنامه های دولت را بر  پایه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه برنامه است و همه باید به آن عمل کنند تا با همدلی و صمیمیت نتیجه دهد .



وزیر اطلاعات ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل چیزی به دور از تحقق نیست و به راحتی محقق می شود .

دکتر علوی، امنیت را یکی از اولویت های اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: علاوه بر تنش های موجود در خاورمیانه، امنیت در کشور برقرار است .

وی افزود: در جایی که ناامنی باشد سرمایه گذار در آنجا ورود نخواهد کرد .

وزیر اطلاعات همچنین همدلی و همیاری مسئولین شهرستان و روحانیت را مثال زدنی بیان کرد و افزود: اگر مسئولین دست در دست یکدیگر دهند قدرت آنها برای حل مشکلات چند برابر می شود.

وی ولایت فقیه را فصل الخطاب دانست و گفت : مقام معظم رهبری با اشراف اطلاعاتی و دلسوزی تمام مسائل را رصد می کنند .

وزیر اطلاعات به امنیت موجود در کشور هم اشاره کرد و گفت:  وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را می کند تا نامش برای مردم کشور و دوستان موجب آرامش و برای  دشمنان همراه با ترس باشد.

در انتهای مراسم  وزیر اطلاعات در دفتر آیت الله اسلامی  با وی دیدار و گفتگو کرد.

شایان ذکر است وزیر اطلاعات صبح امروز در شهرستان تاکستان مورد استقبال مسئولین و مردم قرار گرفت و در گلزار شهدای شهرستان تاکستان با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.