وزیر کشور گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی استفاده از ظرفیت و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی درمراسم افتتاح تقاطع غیرهم سطح خلیج فارس در قزوین حل مسائل و مشکلات اقتصادی را اولویت مهم دولت اعلام کرد و افزود: همه بايد در راستاي اقتصاد مقاومتي كه مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است، متمرکز شویم و در تحقق خواسته های رهبری تلاش نماییم.

رفع مشکلات داخلی با تکیه براقتصاد مقاومتی

وی عنوان کرد: آنچه كه مي تواند در استقامت و پايمردي مردم موثر باشد، رفع مشكلات داخلي كشور است كه اولويت نخست آن مسائل اقتصادي است.

رحمانی فضلی عنوان کرد: امسال درحالی شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده که در طول سال های گذشته رهبر معظم انقلاب بارها بر حل مسئله اقتصاد و تحقق آن تاکید کرده اند.

وي با اشاره به اينكه آسيب هاي اجتماعي و مسائل اقتصادي دو موضوع مورد نظر مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: یکی از مهم ترين و بزرگترين مشکلات موجود در کشور مشکلات اقتصادی است.

رحماني فضلي با اشاره به تهدیدات سی و هفت ساله دشمنان علیه کشورمان گفت: در هر مقطعی که دشمن ما را تهدید کرده قطع به یقین با پاسخ محکم ایران روبه رو شده که جنگ هشت ساله دفاع مقدس، کودتاهای مختلف در کشور و شرارت در برخی از نقاط کشور تنها نمونه ای از خباثت های دشمنان است.
وی افزود: صهيونيست ها و آمریکایی ها  تلاش می کنند كه اسلام را تحت عنوان اسلامي كه خود تعريف مي كنند معرفی نمایند تا بتوانند برعليه ایران اسلامی و کشورهای مسلمان تهدیدی برای صلح و دوستی ما ایجاد کنند.

وزیر کشور اضافه کرد: ما نگران اين نوع تهديدات درسطح منطقه نيستيم، چرا كه علم، امكانات، ايمان ،صلابت و نيروهاي امنيتي، نظامي و انتظامي و هوشياري و تدبير قاطعيت رهبري ما را به جايي رسانده كه تهديدي نمي تواند در ما موثر باشد.

رحماني فضلي خاطرنشان کرد: بايد در اجراي پروژه هاي بزرگ به گونه اي كار كنيم كه مردم محورباشند و پاي كار بيايند.

رفع مشکلات داخلی با تکیه براقتصاد مقاومتی

وی عنوان کرد: استان قزوين مي تواند با توجه به ظرفيت هايي كه دارد، علاوه بر تامين ظرفيت هاي خود استان معين دو استان كمتر توسعه يافته باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتي در کشور افزود: دولت این مسئله را با جدیت دنبال می کند و تلاش دولت این است که در همه استان ها با تعيين وزراي معين اقدامات اقتصاد مقاومتي را پيش ببرد.
وزیر کشور از هم استانی ها خواست تا با بهره وري بالا و كيفيت خوب همه كار ها را جزو اقداماتي محسوب كنند  كه درقالب اقتصاد مقاومتي باشد.

وی گفت : یکی از این طرح ها مدیریت یکپارچه ی شهری است، چرا که اگر اختیارات مناسب به شهرداری ها داده شود و دست آنان را باز گذاشت، کارهای خوبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار