رئیس مرکز سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت ملی گاز ایران گفت : در سال‌های اخیر، مرگ‌ومیر ناشی از گازگرفتگی در کشور حدود 98 درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی یوسف پور رئیس مرکز سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت ملی گاز ایران در گردهمایی خانواده سلامت، ایمنی و محیط‌زیست  (h.s.e)شرکت ملی گاز ایران در سمنان از افزایش برنامه‌های فرهنگ‌سازی ایمنی گاز در کشور خبر داد و گفت: میزان مرگ ناشی از گازگرفتگی در کشور کاهش‌یافته است.

وی با اشاره به کاهش محسوس و چشمگیر مرگ ناشی از گازگرفتگی در کشور در سال‌های اخیر تصریح کرد: در سال‌های اخیر، مرگ‌ومیر ناشی از گازگرفتگی در کشور حدود 98 درصد کاهش‌یافته و این مهم ناشی از اقدامات شرکت گاز در زمینهٔ فرهنگ‌سازی ایمنی گاز است.

وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی در سطح جامعه و مدارس برای فرهنگ‌سازی ایمنی باید انجام شود عنوان کرد: تنها با این اقدامات است که می‌توان از مرگ و میز ناشی از گازگرفتگی در خانه‌ها پیش‌گیری کرد.

یوسفی پور با اشاره به اینکه مرکز سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت ملی گاز ایران از سال 1391 تاکنون بیش از 19 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای افزایش ایمنی در بخش گاز کشور برگزار کرده است تصریح کرد: این آموزش‌ها همچنان از برنامه‌های این مرکز است.

وی رعایت نکات اساسی و مهم در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست را از مهم‌ترین عوامل موفقیت شرکت ملی گاز ایران در سلامت و ایمنی برشمرد و افزود: امروز با ترویج فرهنگ ایمن‌سازی، بهداشت و محیط‌زیست در بین کارکنان، می‌توان سرمایه‌های مادی و انسانی شرکت ملی گاز ایران را حفظ کرد.

رئیس مرکز سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت ملی گاز ایران با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر هزینه‌بر بودن اقدامات در حوزه ایمنی خاطرنشان کرد: امروز باید به‌جای توجه و تمرکز بیش‌ازاندازه به هزینه‌های اقدامات ایمن‌ساز، بر ضرورت رعایت ایمنی در پیشرفت امور و منافع آشکار و نهان آن توجه داشت.

انتهای پیام/ ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.