استاندار کرمان گفت: من بابت کوتاهی های صورت گرفته نسبت به ناشنوایان ، از آنها عذرخواهی میکنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی در دیدار جمعی از مدال آوران ناشنوای کرمان که در استانه 8 مهر روز جهانی ناشنوایان برگزار شد بعد از شنیدن گلایه های آنها به خصوص بی توجهی برخی مردم به مشکل جسمانی آنها و کم توجهی به افتخارآفرینی های معلولان ناشنوا گفت: از اینکه به ناشنوایان توجهی نشده، عذرخواهی می کنم باید پیگیری می کردیم که چنین جامعه مهمی شرایط زندگی عادی داشته باشند و از فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و ورزشی آنها حمایت می کردیم .

استاندار کرمان گفت: باید با کمک رسانه ها در زمینه رفتار مردم با ناشنوایان کار و فرهنگسازی کنیم .

دراین دیدار محمد حسین مولا رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمان گفت: ناشنوایان مظلوم‌ترین قشر معلولان هستند، زیرا کسی از روی ظاهر نمیتواند پی به معلولیت آنها ببرد و راهی برای شناخت آنها از افراد عادی وجود ندارد و لذا ظلم زیادی به آنها می‌شود.

وی افزود: 3 هزار ناشنوا در استان کرمان وجود دارد که 350 نفر آنها ورزشکار و مدال‌آور هستند و افتخارات زیادی کسب کرده اند به طور مثال کرمان در فوتبال و فوتسال ناشنوایان رتبه نخست کشوری را دارد و تیم والیبال ناشنوایان دختر کرمان طی 11 سال متوالی قهرمان کشور هستند.

رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمان در پایان یادآور شد: هیئت عزاداری ناشنوایان با عنوان عاشقان بی‌صدای اباعبدالله الحسین (ع) در کرمان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار