فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از سواحل جنوب شرقی پارک ملی دریاچه ارومیه در شهرستان میاندوآب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب با اعلام این خبر افزود در جریان این بازدید همچنین مسئول رسیدگی به امور بسیجیان بکارگیری شده در طرح حفاظت فیزیکی دریاچه، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست میاندوآب و نیروهای بسیجی طرح حفاظت فیزکی دریاچه حضور داشتند که در جریان آن سواحل جنوب شرقی دریاچه پایش شد.

فرمانده یگان محیط زیست استان ضمن تقدیر و تشکر از حضورهمکاران و انجام اقدامات و گشت و کنترلهای صورت گرفته یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و نیروهای بسیجی ، بر اهمیت منطقه از نظر ظرفیتهای زیست محیطی تأکید کرد و خاطر نشان نمود که لازم است که با تمام توان با تخلفات و تعارضات زیست محیطی در منطقه مقابله کنیم.

خلیلی در ادامه گفت با توجه به شروع فصل شکار و تعارضاتی از جمله زنده گیری پرندگان شکاری و شکار پرندگان مهاجر در منطقه ،در خصوص برخورد با تخلفات احتمالی نکاتی را به نیروهای بسیجی ارائه نمود.

محمدیان درپایان اظهار داشت بخشی مهمی از حوزه دریاچه شامل شامل سواحل جنوب شرقی دریاچه،رودخانه های سیمینه و زرینه رود،مناطق تالابی مختلف و ... در حوزه مدیریت این شهرستان استکه دارای ظرفیت زیست محیطی بالایی بوده با دارا بودن زیستگاه انواع گونه های حیات وحش،انواع ماهیان رودخانه ای و با تراکم جمعیتی بالا در معرض تعارضات زیست محیطی فراوانی است که در صورت وجود هرگونه تخلف با مجرمان برخورد جدی و قانونی خواهد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.