رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب خبر داد :سومین جلسه مدیریت پسماندهای شهرستان در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛،محمدیان گفت :سومین جلسه پسماند شهرستان میاندوآب با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ،ادارات امور منابع آب،منابع طبیعی،شورا و شهرداری شهر،بخشدار مرکزی و شرکت مشاور ارزیابی طرح مکانیابی محل دفن پسماند شهرستان تشکیل شد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت:جلسه با دستور کار بررسی آخرین موارد مصوب شده،وضعیت زیست محیطی سایت دفن زباله و اقدامات انجام گرفته برای تصویب نهایی و بهره برداری سایت جدید دفن زباله برگزار شد.

وی بیان داشت رفع موانع مشکلات اجتماعی و مالی و حصول بهره برداری سریعتر،ارائه گزارش ارزیابی ظرف یک هفته توسط شرکت مشاور طرح به اداره محیط زیست جهت تسریع در اقدامات نهایی تصویب نهایی محل و بررسی اجرای طرح کمپوست در سطح شهرستان از مصوباتی بودند که در دستور کار جلسه قرار گرفتند .

محمدیان در ادامه اظهار داشت :معضلات زیست محیطی سایت دفن زباله فعلی شهرستان از مهمترین چالش های زیست محیطی در سطح شهرستان به شمار می رود که از چندی پیش مراحل مختلف کار شامل مکانیابی محل دفن جدید انجام گرفته و انتقال پسماندهای شهر و حاشیه آن به این محل و همچنین مدیریت سایت دفن قبلی به طور جدی در جلسات پسماند بررسی می گردد.

وی تأکید نمودبا توجه به اینکه این مشکل از معضلات زیست محیطی مهم شهرستان می باشد حصول نتیجه نهایی و بهره برداری از محل جدید نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف شهرستانی بوده که این مهم از دغدغه های اصلی اداره محیط زیست میاندوآب بوده و با جدیت پیگیری می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.