یاسوج؛

برگزاری همایش خیرین آبشار عاطفه ها

مدیرعامل سازمان خیریه آبشار عاطفه های کشور گفت:هفدهمین همایش خیرین آبشار عاطفه ها در یاسوج برگزار شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه ابشار عاطفه های کشور در هفدهمین همایش خیرین آبشار عاطفه ها که در یاسوج برگزار شد گفت : مجموعه ملی آبشار عاطفه ها سازمانی است مردم نهاد که با هدف فقر زدایی از خانواده های محروم و کاهش آسیب های اجتماعی در سراسر کشور با 2 هزارو 700 پرسنل و 138 هزار خیر ثابت در حال فعالیت است.

محمد جواد فولاد با بیان اینکه تاکنون 220 هزار نفر در کل کشور عضو این سازمان مردم نهاد شده اند افزود: از جمله اهداف مهم این سازمان برگزاری و ترویج ازدواج آسان برای زوج هایی است که توانایی تامین امکانات ازدواج را ندارند.

وی با اشاره به حضور فعال آبشار عاطفه های استان گفت:آبشار عاطفه های کهگیلویه وبویراحمد حدود 5 سال است که خادمین آن فعالانه خدمتگزاری می کنند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های کشور با بیان اینکه دخترانی که در دفاتر این سازمان در استان نام نویسی کردند تا پایان سال امکانات اولیه زندگی آنها فراهم و به خانه بخت فرستاده میشوند افزود:در مناسبت‌هایی چون میلاد امام زمان (عج)، میلاد امام رضا (ع) و میلاد حضرت زینب (س) جشن‌هایی برگزار می‌شود که پس از آن، جهیزیه نوعروسان به منازل آنها فرستاده می‌شود.

محمد جواد فولاد در خصوص برگزاری این همایش گفت:در این همایش مدیران و نماینده های آبشار عاطفه های سراسر کشور حضور دارند تا از نزدیک بتوانند با مشکلات استان آشنا و برای فقر زدایی از کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند.

وی افزود:از امروز سبد کالایی تحت عنوان "محرم" بین کسانی که تحت پوشش این سازمان مردم نهاد هستند توزیع میشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این همایش با بیان اینکه عمل و کار خیرین کمتر از تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست گفت:این کار شما یک عمل ایثارگرانه و مجاهدانه است که به جامعه عزت و هویت میبخشد.

محمدی افزود:تلاش می کنیم بانک اطلاعاتی از کسانی که نیازمند هستند را در اختیار خیرین این سازمان قرار دهیم تا شاید بخشی از نیازمندی های آنها برطرف شود.

میرمحمدی مدیر کل امور اجتماعی استانداری هم گفت:امیدواریم با برنامه هایی که در پیشرو است و تلاش خیرین این سازمان فقر و نیازمندی در استان کمرنگ تر شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.