سید علی ضیاء با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش ارادت خود را به امام حسین (ع)نشان داد .

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رفته رفته به محرم نزدیک می شویم و حال و هوای  این ماه را می توان در همه جا حس کرد. با گسترش فضای مجازی و به وجود آمدن شبکه های اجتماعی افراد با اشتراک گذاشتن پست هایی در رابطه با رخ داد های مختلف تقویم حس و حال خود را نسبت به آن رویداد تقویمی منتشر می کنند.

در همین راستا با نزدیک شدن به محرم شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز رنگ وبوی محرمی به خود گرفته است. سید علی ضیاء مجری رسانه ملی در صفحه اینستاگرامش با انتشار متنی ادبی از عشق به امام حسین (ع ) گفت و از این حضرت به نام قدیمی ترین رفیقش یاد کرد.

ضیاء کاشانی نوشت: "تمام رنگ ها را كنار مي گذارم. خودم را هم سياه و سفيد مي كنم. به عشق تو حضرت رفيق. قديمي ترين رفيقم؛ چه شب هاي كه جاي لالايي از مادر نام تو را شنيدم و چه روز هاي پدر كنار گوشم نام تو را زمزمه كرده است. عشق جان است و عشقِ تو جان‌تر، قديمي ترين رفيقم. من با همه ي بدي هايم. نام تو آرام جانم است و اين جادوي توست كه من با همه ي بدي هواخواه توام. سلام قديمي ترين رفيقم. با تو زندگاني معنا پيدا مي كند. من را سراسر خودت كن كه دوستان قديمي شبيه هم مي شوند. قديمي ترين رفيقم حسين جان.


گفتنی است؛ علی ضیاء تاکنون اجرای برنامه هایی چون گزینه جوان، نیمروز ، ویتامین 3 ، خوشا شیراز، ماه عسل و برنامه های وژه سال تحویل را برعهده داشته است و بعد از ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اجرای برنامه صبحگاهی شبکه یک سیما را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.