جاده های استان اصفهان برای سفر ایمنی زائران کربلای حسینی ساماندهی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر راهداری استان اصفهان گفت: زائران کربلای حسینی عمدتا برای عزیمت به کربلا از جاده ها استفاده می کنند و برای ایجاد نظم در سفر زائران نیاز به اتخاذ تصمیم های خاص در این زمینه است.

فرزاد دادخواه افزود: در زمان برگشت زائران از کشور عراق بعد از اربعین با توجه به تراکم بالای زائران لازم است تمهیداتی با توجه به ترافیک و شلوغی محورهای استان اتخاذ نمود تا سفر زائران با حداکثر ایمنی تردد به پایان برسد .

وی با اشاره به ارتقای ایمنی راهها در اربعین حسینی بیان کرد: ساماندهی گروه های راهداری، استقرار راهداران و گشت موثر راهداری در محورهای موردنظر اقدام های راهداری از قبیل لکه گیری، خط کشی، شانه سازی، آشکارسازی و آرام سازی راهها انجام خواهد داشت.

برنامه ریزی و سازماندهی به منظور برگزاری هرچه بهتر اعزام زائرین بمناسبت اربعین حسینی در جلسه هماهنگی کمیته فرعی سوخت ، پشتیبانی وزیرساختهای ستاد هماهنگی اربعین حسینی در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان انجام شد .

گفتنی است: رفت وبرگشت زائران عتبات علاوه بر مرز مهران از 2 مرز شلمچه و چذابه نیز انجام خواهد شد.

پیمان رحیمی نماینده اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای گفت: درسال گذشته بیش از 2000 دستگاه اتوبوس زائران را از مرز مهران منتقل شدند که امسال علاوه بر مرز مهران از 2 مرز شلمچه و چذابه نیز این انتقال انجام می شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.