گرگان؛

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از وضع موجود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در کار گروه اقتصاد مقاومتی استان گلستان گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار خوبی را اجرا کردیم و معتقدیم برجام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بوده است.

علی ربیعی افزود: یکی از راه‌های اجرای اقتصاد مقاومتی ایجاد تعامل در بازار بین‌المللی است که برجام به این اصل کمک بسیاری کرده است.

وی بیان کرد: در این مدت تلاش کردیم که یک امنیت اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم که خوشبختانه با ثابت نگه داشتن نرخ ارز، تحقق یافته است.

ربیعی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید از تصمیمات ناگهانی و بدون برنامه خودداری شده است و گره‌ها را یک به یک با برنامه و اقدامات موثر باز می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ثبات در اقتصاد و آرامش در جامعه مقدمه برقراری اقتصاد مقاومتی است و دولت در این زمینه موفق بوده است.

ربیعی گفت: اجرای طرح‌های پوشش بیمه‌ای، کمک به بهبود معیشت مستمری‌ بگیران و اجرای طرح‌های اشتغالزا مسائلی بوده که هر کدام انرژی بالایی را از وزارتخانه گرفته است.
وی افزود: تصمیم داریم تا مسکن مهر را با جدیت به پایان برسانیم و در حال حرکت به این سمت هستیم که خانواده‌های افراد معلول دارای منزل مسکونی شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ربع اول سال آینده پروژه خانه‌دار شدن افراد دارای دو معلول و بیشتر تکمیل خواهد شد.

ربیعی بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که باید در کشور و بخصوص در استان گلستان به آن توجه کنیم فقرزدایی و توانمندسازی افراد است که بهترین راهبرد این موضوع، تعیین سند اشتغال و طرح و تصویب آن در شورای عالی اشتغال است.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.