تبعیض قائل شدن سامسونگ بین کاربران چینی

چین در یک گزارش تلویزیونی با انتقاد شدید از سامسونگ ادعا می کند که رفتار تبعیض آمیز این شرکت خشم کاربران این کشور را برانگیخته است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، مجری برنامه تلویزیونی CCTV چین، به شدت از شرکت سامسونگ کره جنوبی بخاطر تبعیض بین کاربرانش انتقاد کرد. پس از انفجار گوشی های نوت 7 و فراخوان جهانی برای تعویض باتری های این مدل گوشی، چین اعتقاد دارد که رویکرد این شرکت باعث ناراحتی و نارضایتی کاربران چینی شده است.

طی یک گزارش تلویزیونی که روز سه شنبه در وب سایت شبکه CCTV منتشر شد، پس از فراخوان 2 سپتامبر برای پس گرفت 2.5 میلیون گوشی، رویکرد شرکت سامسونگ نسبت به کاربران چینی پر از تبعیض و تکبر بوده است.

شرکت سامسونگ بین کاربرانش تبعیض قائل شد

به گزارش CCTV پس از انفجار سلسه ای گوشی های سامسونگ، این غول تکنولوژی واقع در کره جنوبی یک ویدئوی عذرخواهی به مشتریان خود در ایالت متحده آمریکا عرضه و انتخاب های مختلفی برای تعویض و جبران خسارت وارده به کاربران این کشور پیشنهاد کرد در حالی که این شرکت تنها به ارسال یک بیانیه کوتاه به چین کفایت کرد، بیانیه ای که در آن نوشته شده بود: " بیشتر گوشی ها نیازی به تعویض ندارند."
این رویکرد تبعیض آمیز سامسونگ کاربران چینی را ناراضی کرده و موجب اعتراض آن ها شده است. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.