پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دولت نهادینه شده و استان مازندران در حوزه اقتصاد مقاومتی بهتر از استان های دیگر کارهای خود را انجام داده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمود واعظی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در ساری با اشاره به عزم جدی دولت برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی گفت : اقتصاد مقاومتی در دولت از بخشداری ها تا سطح وزارتخانه ها ، نهادینه شده و همه به دنبال تحقق سیاست های بیست و چهار گانه آن در کشور هستند .

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی کار بزرگی است ، افزود : دولت و مدیران استانی با تمام امکانات برای توسعه کشور به دنبال تحقق این برنامه هستند .

وی خواهان ارائه راهکار برای ساماندهی برنامه ها در پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان ها شد.

جانشین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در مازندران با مثبت ارزیابی کردن سیاست های اجرایی اقتصاد مقاومتی در این استان با وجود ظرفیتهای مناسب تحول ، از جمله نیروی نخبه ، منابع طبیعی و کشاورزی گفت : مازندران در این حوزه بهتر از سایر استان های کشور کارهای خود را انجام داده است و این استان تنها با ساماندهی ظرفیت های گردشگری می تواند سالانه 50 هزار میلیارد ریال درآمد در این حوزه کسب کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت توجه به زیرساخت های صنعتی در توسعه مازندران تاکید کرد : به نظر می رسد در مجموع ، مازندران گام مهمی برای توسعه برداشته است.

واعظی همچنین به افزایش شاخص های نرخ رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت : رشد اقتصادی کشور در صنعت امسال به 8/8 دهم درصد و کشاورزی به 4 درصد رسیده و مجموع نرخ رشد اقتصادی ، 4 درصد است.

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مازندران با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصادی در کشور باید به افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه و اشتغال جوانان بیکار برسد ، افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی جامعه و اشتغال جوانان با مشارکت مردم از برنامه های دولت برشمرد.

واعظی بخش خصوصی را پیشگام حرکت های عملی اقتصاد مقاومتی دانست و از مدیران استانی خواست تا رفع مشکلات سرمایه گذاری را در دستور کار اصلی خود قرار دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در مازندران است پس از شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران در جمع بازرگانان این استان در اتاق بازرگانی مسایل و مشکلات آنان را در ارتباط با مبادلات تجاری با روسیه بررسی می کند .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه نیز هست .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.