345 هزار متر مربع زمین ار آغاز امسال تاکنون در مازندران از زمین خواران پس گرفته شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدمحمود میرفیضی ، فرمانده انتظامی مازندران در جمع نمازگزاران جمعه ساری گفت : مبارزه با زمین خواری امسال در استان 40درصد نسبت به دوره مشابه سال پیش افزایش داشته است.

وی از افزایش 78 درصدی برخورد با کلاهبرداران و کاهش 24 درصدی نزاع در استان در سال جاری خبر داد و افزود : شمار پرونده های ارجاعی به دستگاه قضایی در استان هم امسال 17 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان تنها پلیس دینی و اعتقادی در جهان نام برد و گفت : پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از ویژگی های منحصر به فردی است که در این نهاد وجود دارد .

سیدمحمود میرفیضی ، با اشاره به اینکه در فضای جمهوری اسلامی تعامل و نظارت دو سویه ای بین پلیس و شهروندان وجود دارد ، افزود : نیروی انتظامی در مقابل تهدیدات نرم دشمن ، دارای اقتدار نرم است.

فرمانده انتظامی مازندران از آموزش و پرورش برای اجرای طرح همیار پلیس در بخش راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد و گفت : دانش آموزان با اجرای این طرح ضمن آشنایی با قوانین رانندگی ، با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز آشنا می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.