سمنان؛

افزایش 20 درصدی تصادفات فوتی در مهدیشهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از افزایش تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری شهرستان مهدیشهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در جمع مردم مهدیشهردر حسینیه المهدی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا تحت عنوان «همه با هم برای امنیت و آرامش»، اظهار کرد: رویکرد اجتماعی پلیس بر پایه تشویق به مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی جهت برقراری بهتر نظم و امنیت جامعه استوار است.

سرهنگ ابوطالب حسینی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی مهدیشهر و ارائه آمارهایی در حوزه های مختلف ناجا، بیان کرد: همانگونه که رهبر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر مبارزه با قاچاق کالا تاکید داشتند، در شهرستان مهدیشهر نیز نسبت به سال گذشته افزایش 3 میلیارد ریالی کشف قاچاق را داشتیم که با توجه به مسیر فرعی بودن تردد در این شهرستان، رقم قابل توجهی است.

حسینی با بیان اینکه در حوزه راهنمایی و رانندگی، کاهش 25 درصدی وقوع تصادفات درون شهری و کاهش 21 درصدی مجروحین را داشتیم، تصریح کرد: در حوزه برون شهری و جاده ای کاهش 15 درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته را داشتیم اما آمار تصادفات فوتی 20 درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: این افزایش آمار تصادفات منجر به فوت نشان می دهد که جاده های برون شهری شهرستان دارای نقص است که تلاش در جهت رفع اشکالات مهندسی جاده ضروری می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهردر خصوص گزارش اخبارهای مردمی به 110 و فورت های پلیس نیز گفت: 9هزار و 750 مورد تماس با 110 داشتیم که 6 هزار و 200 مورد منجر به حضور پلیس در صحنه شد و مابقی تماس ها یا با راهنمایی کردن حل شد و یا مزاحمت ها بود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.