محمد نادری نماینده وزن 70 کیلوگرم کشتی کشورمان با غلبه بر نظیرنظیر از پاکستان نخستین طلای کشتی و ششمین طلای کاروان ورزشی ایران را به نام خود کرد.

نادری اولین طلای کشتی و ششمین طلای کاروان را کسب کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه رقابتهای امروز محمد نادری در وزن 70 کیلو گرم کشتی در مبارزه اول خود ماکارا از کامبوج را برد.سپس بر باتزوریگ از مغولستان غلبه کرد و با شکست دادن افضل زاده از افغانستان به فینال راه یافت تا با غلبه بر نظیرنظیر از پاکستان ششمین طلای کاروان اعزامی و نخستین طلای کشتی را به نام خود کند.

کاروان ورزشی کشورمان در 9 رشته با 33 ورزشکار دراین دوره از بازیها حضور دارد که تاکنون 6مدال طلا،4 نقره و 6 برنز کسب کرده است.

سید کاوه سلیمانی و مسعود مینایی در موی تای،الیاس علی اکبری و محمد حسین شیخ الاسلامی در کوراش،علی ثمری در دوومیدانی  (پرتاب وزنه) و محمد نادری در کشتی طلا

قنبری علی قنبری در کوراش،اکبر کیانیان در پنچاک سیلات،رضا قاسمی در دوومیدانی(60متر)،یوسف کریمیان در سامبو نقره

امیر حسین خادمیان در جوجیتسو،سبحان طاهر خانی در دومیدانی(پرش طول)،بابک هاشم زاده در پنچاک سیلات،فیروز مختاری در وکوتورین،ایرج امیر خانی در سامبو و میثم جهانی پور در ووینام برنز

مدال آوران کشورمان تاکنون بوده اند.

این رقابتها فردا در دانانگ ویتنام خاتمه می یابد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار