لک: شبی تاریخی برای فوتسال ایران رقم خورد

کارشناس فوتسال کشورمان گفت: ایران به کمترین حق خود در رقابت های جهانی رسید.

لک: شبی تاریخی برای فوتسال ایران رقم خوردرضا لک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال  و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب مقام سوم رقابتهای جام جهانی فوتسال 2016 از سوی ملی پوشان کشورمان در دیدار مقابل پرتغال، بیان کرد: بازی خوبی بود. بازیکنان کشورمان به جز یکی دو دقیقه ابتدایی هر 2 نیمه بر پرتغال مسلط بودند. البته حریف هم با بازیکنان تکنیکی و اتخاذ تاکتیک مناسب در دقایقی از بازی به تیم ما فشار آورد.

وی افزود: ملی پوشان کشورمان در دیدار امشب زمان را به خوبی کنترل کردند. ارزش زیادی دارد که مقابل تیمی مانند پرتغال بازی 2 بر صفر عقب افتاده را به تساوی بکشانید. بازیکنان ایران با هوشمندی خود حریف را وادار به انجام خطا می کردند و دیدید که گل دوم ایران از همین حربه به دست آمد.  به هر حال شب تاریخی برای فوتسال کشورمان رقم خورد و ایران در ضربات پنالتی به کمترین حق خود در رقابت های جهانی رسید. کسب رتبه سوم را به تمام مردم ایران و جامعه فوتسال کشور تبریک می گویم.

لک درمورد درخشش سپهر محمدی در ضربات پنالتی، تصریح کرد: سپهر محمدی دروازه بان پنالتی گیری است و حتی تصور می کردم با رسیدن دیدار ایران و برزیل به ضربات پنالتی، وی درون دروازه قرار گیرد. در صحبتی که با محمدی داشتم از انگیزه و توانایی بالای وی برای کمک به تیم ملی، مطلع شدم و خوشحالم که این بازیکن با اخلاق مقابل پرتغال شب خوبی را در ضربات پنالتی پشت سر گذاشت.

کارشناس فوتسال کشورمان درباره خداحافظی محمد کشاورز پس از پایان این بازی، گفت:  قبل از بازی هم گفتم که کشاورز در زمان خوبی، تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند. این بازیکن باهوش و توانمند 13 سال حضور پرافتخار در تیم ملی داشت و در چهار جام جهانی شرکت کرد.  کشاورز از لحاظ حرفه ای و اخلاقی می تواند الگوی مناسبی برای جوانان کشورمان باشد. اعتقاد دارم وی با اعلام خداحافظی خود پیش از دیدار مقابل پرتغال، به بازیکنان ایران انگیزه داد تا برای شادی وی بیشتر تلاش کنند و این مقام سومی خداحافظی باشکوهی را برای کاپیتان تیم ملی رقم زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار